Klachtenregeling

Niet tevreden? Praat erover met ons.
Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren. Vertrouwen is daarbij belangrijk. Toch kan het gebeuren dat u een klacht heeft. Is dit het geval, dan horen we dat graag van u. Wij kunnen uw klacht dan bespreken en samen met u naar een oplossing zoeken.

U kunt uw klacht melden door een klachtenformulier te vragen aan de assistente, deze in te vullen en in te leveren of door het klachtenformulier digitaal in te vullen. Wij verzekeren u dat wij uw suggestie, reactie of klacht zorgvuldig behandelen, met inachtneming van alle privacyregels. Mogelijk bellen wij u nog, als uw klacht niet helemaal duidelijk is. Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen 14 dagen in behandeling te nemen en af te ronden. Bent u daarna nog niet tevreden? Dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke Klachtencommissie in onze regio.

Vindt u het lastig om met uw huisarts over uw klacht te praten of komt u er met ons niet uit? Dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Zij probeert een oplossing te vinden voor uw klacht, maar kan ook bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en behandelt uw klacht vertrouwelijk. U kunt hiervoor het klachtenformulier op de website van de SKGE gebruiken. Of bellen naar 088-0229190.

Stichting Klachtenregeling Huisartsenzorg Zuid-Nederland

Postadres: Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven
Telefoon: 088- 0229100
E-mail: info@skge.nl
Website: www.skge.nl

Komt u ook met de klachtenfunctionaris niet tot een oplossing, dan kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de Geschilleninstantie Huisartsenzorg. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Kijk voor meer informatie op www.skge.nl.